Op dinsdag 19 mei organiseert de Commissie Mijnbouwschade een informatiebijeenkomst in het dorpshuis ’t Haoler Hoes. Dit is voor bewoners die door de aardbeving van 14 maart bij Eleveld/Geelbroek schade hebben gehad.
Bewonersbijeenkomst
De Commissie roept inwoners die schade aan hun woning hebben op zo snel mogelijk deze schade te melden. Medewerkers van Mijnbouwschade geven persoonlijk uitleg hoe dit moet. Ook zijn ze aanwezig om vragen te beantwoorden over de afhandeling van schade en eventueel andere vragen. U bent welkom tussen 13.30 en 15.30 uur.
Voorwaarden
Schade tot 1 jaar na de beving kan worden gemeld. En alleen schade melden als u eigenaar van het gebouw bent. Voor de afhandeling van de schade werkt de Commissie Mijnbouwschade samen met Instituut Mijnbouwschade Groningen.
Meer informatie zie website Commissie Mijnbouwschade.